niedziela, 23 listopada 2014

Poradnik małego majsterkowicza - czyli jak odnowić metalowe framugi niewielkim kosztem??

Zapewne wielu z was męczy się ze starymi metalowymi framugami w blokach z wielkiej płyty, których bardzo ciężko się pozbyć (konieczność użycia ciężkiego sprzętu). Przedstawiam wam mój pomysł jak można niewielkim kosztem nadać im nowoczesnego wyglądu. Po pierwsze należy wybrać drzwi w odpowiednim kolorze. Gdy już znamy dokładny kolor, możemy przystąpić do poszukiwania okleiny w kolorze drzwi. Ja wybrałam kolor DĄB SONOMA. Niezwykle ważne jest aby kupić okleinę dobrej jakości. Koszt okleiny na 5 framug w moim przypadku wyniósł ok.100 zł.
 http://swiat-kolorow.com.pl/pl/p/OKLEINA-MEBLOWA-200-8433-D-C-FIX-dab-sonoma-jasny/12240.

Następnie dokupiłam listwy (w Leroy Merlin) do obudowy framug również w tym samym kolorze. Wszystkie framugi przed naklejeniem okleiny należy umyć dokładnie wodą z detergentem. U mnie obyło się bez szlifowania ponieważ framugi były pozbawione większych wypukłości. Teraz krok najtrudniejszy i wymagający dużo cierpliwości - przycinanie okleiny i oklejanie. Mi się udało więc wam na pewno też ;D Po dokładnym oklejeniu framug okleiną dokleiłam zakupione listwy. Poniżej efekty mojej pracy ;)




  




2 komentarze: